Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

maandag, september 04, 2006

MIJN TWEEDE PASSIE !


Naast het voetbal, (Spartak Moskou, Feyenoord, en natuurlijk ons plaatselijke cluppie Helmond Sport) wordt ons huishouden ook nog gek van mijn liefde voor Darts.
Een aantal jaren heb ik deze sport beoefend, en ben er eigenlijk een beetje verslaafd aan geworden.
Ieder jaar wordt de Embassy gevolgd, en ook de toernooien welke tegenwoordig in Nederland worden gehouden, volg ik met veel plezier.
Zo ook de Nederland open.
Dit jaar met alle toppers.
Gelukkig besteed SBS6 veel aandacht aan deze sport, en zijn bijna alle wedstrijden via het internet te volgen.
Voor mijn persoontje moet dit de day after, maar ja, je kunt niet alles hebben!
De wedstrijd van dit toernooi was eigenlijk wel duidelijk.
Göran Klemme tegen ons eigen Vincent van der Voort was een pot om te smullen!
Blij toe dat Vincent aan het langste eind trok, want anders waren er wel heel weinig Hollanders overgebleven na de eerste ronde.
Vanavond hebben we nog drie Nederlanders, namelijk Raymond, Co, en Michael.
Van Raymond denk ik dat het wel mogelijk is, maar van Co verwacht ik eigenlijk niet veel.
En ook Michael zal het moeilijk krijgen deze avond, want deze moet tegen Raymond spelen.
Maar ja, dit dachten we ook van Jelle dit jaar!

Kijk hier naar de pot tussen Göran en Vincent, en hier voor het resterende programma van de komende week!

Pakka. helmos@freemail.nl