Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zaterdag, december 16, 2006

SPARTAK !


Nou, uiteindelijk is er dan de beslissing gevallen tegen welke club ons Spartak moet spelen.
De eerste wedstrijd zal thuis tegen Celta de Vigo uit Spanje worden verspeeld, en veertien dagen later zullen ze het af moeten maken!
Mijn hoop doet nog leven, want Ajax zal moeten aantreden tegen de Duitse ploeg uit Bremen.
Indien de Amsterdammers gaan winnen tegen de Duisters, gaan we een doemscenario voor 020 krijgen!
Ik ga dan namelijk, (indien Spartak doorgaat naar de volgende ronde!) in mijn Spartak-shirt afreizen naar Moskou om de ploeg van de andere rood-witten aan te moedigen!
Dus eerst winst voor Ajax, (dit zal de eerste en de laatste maal zijn dat ik de 020-brigade zal aanmoedigen) en winst voor Spartak, en dan ga ik genieten met een tussentijds reisje naar Moskou!

Pakka! helmos@web.nl