Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

woensdag, mei 03, 2006

POETIN PRESIDENT VOOR DE VOLGENDE TERMIJN ?

Iedereen heeft het erover tegenwoordig.
Wordt Poetin voor de vierde maal president van Rusland?
Eerst kwam ik het tegen op Mosnews, daarna op de blog van Remco (hier,hier,hier,hier,en hier, en nu ook op de log van vriend Coen van het NRC!
Iedereen heeft een poll over dit onderwerp, en natuurlijk is dit leuk, maar ik ga hier echt niet aan meedoen! (Wel aan het voorspellen natuurlijk)
Natuurlijk heb ik mijn mening over Vladimir, maar vind gewoon dat hij voor de bevolking gewoon nog een termijn door moet gaan!
De mensen in Rusland willen dat hij nog een periode President moet zijn, dus wie zijn wij om te zeggen dat hij niet geschikt is voor nog een termijn!
Hij heeft het land niet in een slechtere situatie gebracht, en ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben, vind ik (de mensen die mijn blog regelmatig lezen weten waar ik op doel) dat hij de mensen die over de rug van de minder bedeelden rijker willen worden, juist aangepakt heeft!
Maar goed, ik zou mij niet meer zo bezig houden met politiek, en je ziet het resultaat!
Ik hou er dus maar over op, kies wie je kiezen wil, en ik hoop dat er voor het beste voor Rusland gekozen wordt!

Ik heb de afbeelding van de log van Coen niet gebruikt omdat ik deze waanzinnig vind, en dus voor zijn log bedoelt is, maar een afbeelding van mijn vrienden van de SP.
Misschien niet zo goed als die van Coen, maar ook treffend!


Pakka. helmos@freemail.nl

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home