Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

vrijdag, april 28, 2006

HELMOND NIET POPULAIR BIJ DE JEUGD ! (2)

Nog even terugkomend op het vorig artikel!
Ik heb even aan onze oudste zoon gevraagd of de onderzoekers bij hem op het college zijn geweest voor hun onderzoek, en inderdaad, wat ik al had verwacht, ze zijn dus niet langs geweest!
Nu kan je een onderzoek, onderzoeken (wat een mooie zinspeling), en dat doe ik bij deze dan ook op een hele onorthodoxe manier.
Als je een onderzoek start die gaat over het wel en wee van de jeugd in een aantal grote steden van ons land, ga je (tenminste dat lijkt mij), beginnen bij de jeugd!
En waar is deze jeugd te vinden?
Juist, op een middelbare school!
Mijn vermoedens blijken juist te zijn geweest, want bij Misha zijn ze nooit geweest, en op de vraag of hij de stelling wilde onderschrijven, was steevast zijn antwoord, NEE!
Dus is onze jeugd dan wel zo ongelukkig, en bij welke jongeren hebben deze figuren hun onderzoek dan gedaan?
Ik vind het allemaal prima dat personen in de belangstelling willen staan, maar baseer je dan wel op werkelijke feiten, en ga niet maar wat roepen!
Ik heb niet eens geprobeerd om te achterhalen waar dat onderzoek gepubliceerd is, want mijn vermoedens blijken mij niet in de steek gelaten te hebben.
Laat die zogenaamde ‘Atlas’ dan maar komen met tegenargumenten, en laten ze dan direct even verklaren waarom men dan niet op dat college zijn geweest met hun onderzoek!
Voor de duidelijkheid, het ‘dr. Knippenberg’ college heeft een paar duizend leerlingen onder hun hoeden, en is één van de grootste van de streek!

Pakka. helmos@freemail.nl