Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

donderdag, april 20, 2006

SAMENVATTING !



Ja, je kan zo je dag hebben dat je jezelf zo vreselijk zit te ergeren aan de berichtgeving van de diverse kranten!
Nu gebeurt er op dit ogenblik heel erg weinig in de wereld (natuurlijk de dreigende taal van Amerika ten opzichte van andere landen uitgesloten, en dit zal waarschijnlijk ook de reden zijn voor dit artikel), en gaan we weer zo’n beetje in de richting van de zomer!
Dus leek het mij een goed idee om eens wat terug te kijken op de diverse web-logs die in mijn bestand staan.
Ik ben aan het spitten gegaan, en het opmerkelijke van deze actie was de web-log van een vriend van mij.
Dzjomla (Mladen voor vrienden), was begonnen aan zijn eigen log, en ik moet zeggen dat hij precies weet waar hij het over heeft!
Zelfs Bureau Belgrado was er even stil van.
Die jongen slaat je gewoon om de oren met feiten die je probeert te omzeilen, terwijl je weet dat je ze nooit kunt omzeilen.
Als ik zijn foto’s zie, welke hij bij zijn columns plaatst, ontkom je niet aan het feit dat deze jongen weet wat er te halen is in deze wereld.
Natuurlijk is ook hij een éénling in de ‘blog-wereld’, en heeft iedereen zijn eigen mening klaar, maar als je deze mening dan ook aan andere wilt laten zien, dan ben je een echte blogger.
Remco is ook zo’n persoon.
Ik ben het niet altijd met hem eens, maar hij staat voor zijn mening, en daar ben ik van gecharmeerd!
Ook Coen heeft zo zijn eigen kijk op de wereld.
Ik hou veel van zijn kijk op de Russische samenleving, en hij weet altijd te boeien.
Misschien is mijn kijk op de wereld ook wel interessant voor de lezers, en breng ook ik mijn bijdrage aan de wereld!
Ik hoop het!

Pakka. helmos@freemail.nl

2 Comments:

  • At 7:05 a.m., Blogger dzjomla said…

    Wat een leuke foto! Dat terzijde, jammer dat sommige mensen, die ervoor gestudeerd hebben, er niet tegen kunnen als ze met de neus op de feiten worden gedrukt. Nou respecteer ik iedereen zijn mening maar als je dan de deur op slot doet voor een andere mening ben je niet echt ‘Democratisch’ bezig (je weet waar ik het over heb). Theo van Gogh zou zich omdraaien in zijn Urn.

     
  • At 11:10 a.m., Blogger Frans Boerlage said…

    Je hebt gelijk Dzjomla, maar goed, niet iedereen is gelukkig met hoe hij/zij leeft blijkbaar.
    Ik in ieder gaval zeker wel, en daarom blijf ik ook doorgaan met mijn mening te verkondigen.
    Er komt nog heel veel leuks aan!

    Groetjes mijn vriend, succes met je Weblog.
    Enne groetjes aan de meiden!

     

Een reactie posten

<< Home