Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

dinsdag, april 11, 2006

HIDINSKI GEEFT EINDELIJK TOE !


Ja, beste Hollandse en Russische landgenoten, eindelijk heeft de meester gesproken!
Hidinski gaat de komende twee jaar, en mogelijk nog twee jaar, Rusland leiden naar de diverse toernooien.
Voor zes!!!!!!!!!!miljoen per jaar, zal de Vassevelder dus de Wit-Blauw-Rode gaan trainen.
Dat Abrhamovic een promente rol heeft gespeeld in deze, lijkt mij een ondergeschikt feit, want als je ziet hoe Hiddink, Zuid-Korea naar de halve finale van de WK. heeft geleid, denk je alleen maar positief.
Ik vind het fijn in ieder geval, en ik denk met mij een aantal miljoen Russen!
Nu nog de vraag wie assistent gaat worden, en de toekomst lacht Rusland weer toe de komende jaren.
In de diverse media wordt uiteraard weer volop gespeculeerd over de toekomst van de technische man, maar de komende twee jaar zal hij zeker een degelijk en fatsoenlijk elftal neer gaan zetten.
Mannen als Titov en kornuiten, zullen moeten wennen aan de werkwijze van Hidinski, want deze spelers zullen het niet makkelijk gaan krijgen in de komende tijd.
Hiddink is voor de spelers geen gemakkelijke man, en eist honderd, misschien wel tweehonderd procent, inzet van de spelers.
Ik vermoed dat Pim Verbeek zijn assistent zal gaan worden, maar eigenlijk zal dit niet zoveel uitmaken, want de achterhoeker is gewend om zijn stempel te drukken op een elftal!

Hier is het filmje met de bekendmaking.

Op naar de EK. 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pakka. helmos@freemail.nl