Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zaterdag, april 15, 2006

HIDINSKI STELT ZICH VOOR !


Net even het stukje van Remco gelezen in het ‘Eindhovens Dagblad’, (ja jongen, wij lezen hier alleen maar kwaliteit!), over het voorstellen van de nieuwe bondscoach van Rusland Guus Hiddink.
Remco is een hele goede (ja,ja, geen goeie!), verslaggever, en voelde zich blijkbaar weer als een vis in het water door dit sportverslag, want het klopte weer helemaal.
Toch las ik tussen de woorden door, zijn vraagtekens over deze aanstelling, en dat vind ik eigenlijk jammer.
Misschien heb ik het artikel (en dus ook deze, deze, en deze) verkeerd gelezen, en moet ik mij eigenlijk blijven richten op het Helmonds nieuws, maar op de één of andere manier voel ik mij niet thuis met zijn kijk op dit nieuwsfeit.
We hebben een grote overeenkomst op voetbalgebied, we zijn beide namelijk aanhanger van de echte Rotterdamse club.
Toch ben ik blij dat wij een eigen kijk op het nieuws hebben, want dat maakt het leven nu juist zo interessant!
Ik vind in ieder geval dat het een goede zaak voor Rusland is dat zij nu eindelijk eens de stap hebben durven zetten om een buitenlandse coach aan te stellen.
Guus is wel degelijk in staat om deze nationale ploeg weer in het gareel te krijgen, en weer te laten behoren tot de wereldtop.
Dat hij daarmee een hoofdprijs heeft gewonnen (vijf miljoen, plus de premies!!!!!), kan men deze achterhoeker natuurlijk nooit kwalijk nemen.
Iedereen die nu roept dat het een zakkenvuller is, iets dat alleen door jaloerse personen wordt geroepen, zou eens bij zichzelf te raden moeten gaan, en zich afvragen of hij/zij deze kans ook niet zou aangrijpen.
Laat Guus nu maar zijn werk doen, en laten wij nu maar hopen dat we niet op het verkeerde paard hebben gegokt.
We zullen het allemaal gaan beleven.

Pakka. helmos@freemail.nl