Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zaterdag, april 22, 2006

RUSSISCHE BELG ?



De rechtsextremist ,Daniël Féret gaat in Rusland proberen politiek asiel aan te vragen.
Nu hoef je natuurlijk geen belg te zijn om te snappen waar die Féret dan gaat aankloppen, want dat kan alleen bij de malloot van Rusland Vladimir Zjirinovski zijn!
Ja, de rechtse trekken op dit ogenblik alles uit de kast om in het nieuws te blijven.
Deze ochtend las ik nog op de weblog van vriend Remco, een stukje over de idioot Zjirinovski, en hij had er ook een filmpje bij gevoegd om te laten zien wat de Bassie van Moskou eigenlijk allemaal te vertellen had.
De prijsvraag die Remco hierbij uit had geschreven, zal ik maar niet duidelijk maken aan de Nederlandse lezers, want het aantal maal dat er een bepaald woord gezegd werd door die idioot, is niet meer te tellen!
Als u wilt weten wat het woord betekend, kan ik u dat wel onder vier ogen vertellen, maar dit is niet echt geschikt voor al te jonge oogjes.
Komende maandag moet het gaan gebeuren, en zal Féret een bezoek brengen aan het congres van onze vriend ‘Swiniovski’. (swinia=zwijn)
Het zal mij benieuwen wat daaruit tevoorschijn zal komen!
Ik zie het al voor mij, twee lallende rechtsextremisten die een fles ‘witte’ vodka achterover slaan!
Later meer.

Pakka. helmos@freemail.nl