Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zaterdag, december 02, 2006

FEYENOORD !


Lekker hé, supporter zijn van een volksclub uit Rotterdam-Zuid?
Nou beste mensen, ik ga mij er zo’n beetje voor schamen, als er mensen zijn die mij de vraag stellen voor welke voetbalclub ik supportert, antwoordt ik veiligheidshalve maar dat ik fan van Barcelona ben.
Nu is dit toevallig ook de waarheid, maar eigenlijk zou ik trots willen vermelden dat ik een echte Feyenoorder ben.
Geboren en getogen in een rood-wit shirt, gewoond op steenworp afstand van het mooiste stadion van Nederland, blijf ik uiteraard een echte Feyenoorder, maar gelukkig ben ik met deze situatie allerminst.
Als ik dan ook de reactie van diverse officials van de club leest, ga ik mij nog dieper schamen!
Lees eens de reactie van de diverse personen in het artikel uit het AD.
Ik zal proberen mijn kritiek wat te verwoorden.
In het artikel legt een official uit dat Nancy geheel niet wist hoe zij om moesten gaan met een wedstrijd op dit niveau!
‘De supporters braken door de glazen omheining heen, al was het karton!’
Ja, meneer de bijdehand, leg even lekker de verantwoordelijkheid bij de Franse club!
Ga in het vervolg even na of er risico-figuren naar de wedstrijd gaan, en indien dit het geval is, neem dan uw maatregelen!
Verder erger ik mij aan het commentaar van trainer Erwin Koeman.
Deze wist voor de wedstrijd al dat er ongeregeldheden gingen komen tijdens de match.
Sorry, misschien ben ik dan wat naïef, maar dan neem je toch het zekere voor het onzekere, en licht je de autoriteiten in.
Nu hebben ze de wedstrijd, inclusief staking, uitgespeeld, en kan je rekenen op een schorsing van één of twee seizoenen.
Kunnen we mooi dit seizoen in de middenmoot eindigen, want er staat toch niets meer op het spel!
Dank aan al die zogenaamde Feyenoord fans!
Sorry mensen, normaal ga ik voor een artikel fanatiek op zoek naar beelden, maar vergeef mij als ik zeg dat ik hier nu even geen zin in heb!

Pakka. helmos@web.nl