Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

maandag, april 02, 2007

LEKKERE LEVEN KOMT IN GEVAAR !


Zoals ik al eens vertelde, is het genieten wat het lekkere eten betreft in Moskou.
Vaak gaan we, na het boodschappen doen, nog even langs de kraam waar de overheerlijke shoarma te verkrijgen is.
Nu wordt de kraam waar ik meestal deze heerlijkheid wenst te verkrijgen, gerund door een man uit de Kaukasus, en dit blijkt dus vanaf heden niet meer mogelijk.
Althans als ik dit bericht mag geloven!
Indien het juist is, komt deze man in mijn testament, of neem ik hem aan als mijn persoonlijke shoarma-bakker, want zijn waar is werkelijk voortreffelijk!
Nu moeten de mensen niet denken bij het lezen van shoarma, aan de shoarma die wij kennen, want de pita’s, gevuld met het zachte en malse vlees, zijn totaal niet te vergelijken met de shoarma’s die ze in Rusland kennen.
In Rusland krijg je een opgerolde pannenkoek, gevuld met stukken vlees, salade, en een heerlijke saus.
Ik ben er in ieder geval dol op!
Dus Poetin, weer een min-puntje op je lijst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pakka. Helmos@web.nl