Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

woensdag, juni 28, 2006

DUITSLAND WERELDKAMPIOEN !


Ja,ja, een boute uitspraak, maar het gevoel zegt mij op dit ogenblik dat onze oosterburen de wereldtitel binnen gaan halen.
Totaal niet geargumenteerd, vermoed ik dat het de uitkomst zal zijn.
Tijdens deze twee voetballoze dagen, ga je een beetje relativeren, en ik kwam tot deze conclusie.
Zoals gewoonlijk zal ik er wel weer mijlen ver naast zitten, maar het geeft de rest van het kampioenschap een doel in het kijken naar wedstrijden, die voor ons Hollanders eigenlijk totaal niet belangrijk meer zijn.
Ik zet mijn geld, hoewel ik toch weer rood staat, dus is het makkelijk weg te geven, op Duitsland.
Was het maar vast vrijdag 17.00 uur, dan kan ik in ieder gaval gaan genieten van de ‘Mannshaft’.


Pakka. helmos@freemail.nl

1 Comments:

  • At 5:47 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hoi, ik ben er weer. Hoe zit het met jullie Ruslandplannen? CvZ

     

Een reactie posten

<< Home