Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

maandag, juni 18, 2007

GREENPEACE(WAR) !


Met verbazing las ik vandaag een artikel over een Russisch vissers-schuit die door Greenpeace aan de ketting is gelegd.

Nu moet u weten dat ik geen tegenstander van de natuur-organisatie ben, in tegendeel juist, ik ben een aantal jaren lid geweest!

Echter, toen alles wat beter geregeld was, en Greenpeace wat minder werk kreeg, zijn ze zaken gaan zoeken.

Waarschijnlijk hebben ze een computer-nerd de opdracht gegeven wat misstanden naar boven te halen, en deze is aan het Googlen geslagen.

Sinds die tijd, distantieer ik mij eigenlijk een beetje van deze beweging.

Natuurlijk blijven ze ook goed werk verrichten in de wereld, en zijn we er nog lang niet, maar om nu een schuit te terroriseren, omdat het volgens de organisatie teveel vis heeft gevangen, lijkt mij een beetje ver gezocht!

Dan kan je natuurlijk wel wat zaken dichterbij vinden.

Blijf bij de walvisjacht, daar win je zieltjes mee.

Lees maar wat ze nu weer geflikt hebben!

Voer aktie, maar blijf met je poten van andermans eigendommen af, anders ben je mijns inzien geen haar beter!!!!!!!
Toch wil ik de dames en heren nog wel een dienst bewijzen, als dank voor het vele goede werk dat zij in de loop der jaren hebben verricht!
Hierbij onze bijdrage.




Pakka! helmos@web.nl