Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

donderdag, september 13, 2007

VOETBALDAG !


Zo zonde hé, die nederlaag van Rusland tegen Engeland, maar wel terecht hoor.
Rusland is blijkbaar nog niet toe aan zulke belangrijke wedstrijden, geeft niet, want eigenlijk moet Rusland pas in 2012 klaar staan voor het grote werk.
Toch heeft Guus Hiddink en zijn pupillen nog grote kans om het EK in 2008 te halen.
Ze hebben het niet helemaal meer in eigen hand, maar de kans is zeker nog aanwezig!
Leuk detaill is de wedstrijd tussen de suporters van Engeland en Rusland, ik zou werkelijk niet weten wat de uitslag is geworden, maar ik heb wel een filmpje van het volkslied gevonden!



Eerlijk gezegd zal mij het een zorg zijn wat de uitslag was, want ik vind het iniatief gewoon waanzinnig!

Maar na de verschrikkelijke wedstrijd die Nederland liet zien, is er nog een wedstrijd welke ik met veel aandacht hebt gevolgd!
Zoals de trouwe lezer wel zal weten te herinneren, ben ik een aanhanger van de Servische bevolking.
Ik ben gek op hun mentaliteit, en hun gastvrijheid.
Nu zal dit voor de Rus niet zo vreemd voorkomen omdat de Russen altijd al een zwak voor de Serviërs hebben gehad, en het zal dus niet zo vreemd zijn dat de Russen bij het zien van de volgende beelden, Portugal zullen gaan vervloeken!




Ja hoe moet dit nu eigenlijk verder?

Heel eenvoudig, Scolari moet voor de rest van de kwalificatie geschorst worden.

De beelden zijn duidelijk zat, en hoewel de Braziliaan ontkent een slaande beweging te hebben gegeven, wijzen de beelden toch duidelijk het tegendeel aan!


Genoeg over het voetbal nu, want de resultaten zijn duidelijk.

Nederland heeft geluk gehad, Rusland Pech, en de rol van Servië lijkt waarschijnlijk wel uitgespeeld!