Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zaterdag, juni 23, 2007

RUSSISCHE MAFFIA !


Even verder over de boeken welke ik in mijn vakantie wil gaan lezen!
Één ervan gaat over de Russische Maffia, en is geschreven door Robert I. Friedman.
De titel is ook heel toepasselijk, Russische Maffia.
Hij heeft jarenlang onderzoek gedaan naar deze organisatie, en kwam uiteindelijk tot de conclusie dat de Russische Maffia, niet te vergelijken is met de Italiaanse.
Ik heb er ook wat beelden bij gezocht, en wil u deze niet ontnemen.

Voordat ik deze documantaire laat zien, wil ik even een filmpje laten zien welke de komische kant van de Maffia belicht!



En hier de documantaire!













0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home