Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

vrijdag, juni 22, 2007

PEDOFILIE !


Al eerder ben ik in een reaktie op een artikel van één van mijn Blog-vrienden, (ik zou eerlijk gezegd niet meer kunnen herrinneren welke) in discussie gegaan met een reageerder die meende dat ook pedofilie in Nederland gerechtvaardigd zou moeten zijn.
Steeds weer wens ik mij in een andere wereld als ik artikelen over deze feiten leest.
Ik kan mij werkelijk vreselijk opwinden over dit fenomeen, dat steeds meer geaccepteerd dreigt te worden in Nederland.
Ik weet nog dat ik de verschillen aan de reageerder hebt uitgelegd tussen een land als Nederland en Rusland.
Natuurlijk bestaat in Rusland ook pedofilie, in welk land bestaat dit niet?
Maar in welk ander land wordt er rekening gehouden met personen die deze misdaad plegen dan in Holland.
Zelfs in Thailand rekenen ze tegenwoordig hard af met zulke personen, en terrecht!
Alleen in Nederland krijgt men een gevangenisstraf van een paar jaar, met eventueel een dwangverpleging.
Maar ja, wat zegt dat voor de achterblijvende familie-leden?
Niets, totaal niets!
Een voorbeeld over de straf welke in Rusland wordt gegeven bij zo'n misdrijf.
In Rusland wordt een misdrijf van deze aard veroordeeld tot de Tin-mijnen in Noord-Oost Rusland.
Zij worden zover mogelijk weggehouden van de maatschappij, en komen ook nooit meer in deze maatschappij terug.
Voor de mensenrechtenorganisatie's misschien niet acceptabel, maar je raakt wel van zo'n persoon verlost, en zeg niet dat het werk in zo'n Tin-mijn te overleven is, want men leeft daar maar een aantal jaren.
Ik kwam tot dit artikel naar aanleiding van een bericht in de media over de zaak Suzanne Wisman.
Ik wens de familie werkelijk vreselijk veel goeds toe, en hoop dat zij dit ooit zullen kunnen verwerken, hoewel ik dit betwijfeldt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!