Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

vrijdag, juni 22, 2007

QUINCY OWUSU !


Een tijdje terug hebben we het gehad over de overgang van Quincy Owusu van Arsenal naar Spartak Moskou.
Ik heb toen beloofd hem te blijven volgen, en ieder week kijk ik weer of hij gespeeld heeft bij mijn cluppie.
Helaas kon er door diverse blesures geen constante lijn in zijn optreden voor de Moskousche club worden gerealiseerd, maar toch is hij zijn voetbal kwaliteiten niet kwijtgeraakt, met andere woorden, hij is nog lang niet uitgebloeid.
In de tussentijd heeft hij gekozen voor het team van Ghana, en het Nederlands elftal vaarwel gezegd.
Heel jammer, want in deze dagen zou Nederland een speler als Quincy zeker kunnen gebruiken.
Dit, eigenlijk, is de oorzaak van dit artikel, want als ik de site-meter nakijkt. en ziet dat er heel wat mensen via de zoekterm 'Quincy' op deze site terrecht komen, denk ik dat hij nog zeker leeft in Nederland.
De mensen zullen natuurlijk nooit zijn onnavolgbare bewegingen vergeten.
Met andere woorden, ik denk dat de bond Quincy te vroeg heeft afgeserfeerd!
In Moskou heeft hij, zoals ik al schreef, teveel blesures gehad om constant te spelen, maar het gaat beter, en ik voorzie dat hij daar in Moskou wel zal slagen.
Toch jammer dat hij er morgen niet bij zal zijn, had zijn wedstrijd kunnen zijn!
Later meer over Quincy!, maar eerst even een filmpje over hem.