Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zaterdag, februari 25, 2006

POLITIEK !















Door familie-omstandigheden, kon ik u niet verder berichten over de ramp op de markt in Moskou, maar ik zal later in dit weekend verder berichten over de ins- en outs.

Vandaag was ik op weg naar Zeeuws-Vlaanderen voor mijn werk, en dat betekend altijd veel rijden, en dus ook veel radio luisteren.

Nu vind ik het fijne aan het rijden op zaterdag, de programmering van radio 2.
Veel discussies en onzin-telefoontjes, en dus geniet ik volop op zo'n dag.
Echter bij Antwerpen moet ik de zender meestal vaarwel zeggen, vanwege het bereik van radio 2, dus gaat de radio meestal op radio 1.
Toevallig was er een reportage over de strijd die is los gebarsten tussen burgemeester Leers, en minister Donner over het drugs-beleid in Nederland, en Dhr. Donner heeft hierbij een reaktie gegeven op de rap-song van Gerd Leers.
Vandaag is het andwoordt van Donner gekomen in de vorm van een nieuwe rap-song.

Het zijn werkelijk net een stel kleine kinderen.

Natuurlijk zijn deze akties alleen maar te wijten aan het feit dat de gemeenteraads-verkiezing voor de deur staan, en er zieltjes gewonnen dienen te worden.

Ziet het Poetin al doen, of Fradkov?, zeker, onze malloot Vladimir Zjirinovski , zie ik er zeker toe in staat, maar verder!, nee, ik zou er geen op kunnen noemen.

Om te weten hoe die malloten-raps klinken, klik hier, voor de rap van Gerd Leers, en klik hier voor het andwoord van Donner.