Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

donderdag, februari 09, 2006

RUSSISCH ETENTJE !


Een aantal malen in de week, ga ik tanken bij een pomp-station in Venray, en ik ken uiteraard de dames achter de kassa ondertussen wel.
We babbelen regelmatig over van alles en nog wat, en hebben best wel schik tijdens deze momenten.
Cindy & Trudie heten de dames, ik weet trouwens niet eens of ik de namen wel juist spel, maar dat ter zijde, gezellig is het in ieder geval altijd.
Tijdens een van de bezoekjes, vroeg Trudie of ik niet eens een echt Russisch recept op de log kon zetten, en eigenlijk dacht ik in eerste instantie, dit is geen kookrubriek natuurlijk, maar later besefte ik dat het eigenlijk wel een leuk idee zou zijn om dit eens te doen.
Niet alleen om haar te plezieren, ze wildde eens iets Russisch proberen, maar ook voor de rest van Nederland, want Nederlanders zijn vaak liefhebbers van het buitenlandse voedsel.

Ik heb Natasha gevraagd eens een lekker recept op papier te zetten, en deze zullen we dan ook snel op de log zetten, zodat u ook eens kunt ervaren hoe het Russische voedsel smaakt.

Pakka.