Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

maandag, februari 27, 2006

VROUWENDAG !


Denk eraan mannen, woensdag 8 maart is het weer zover, Internationale Vrouwendag.
Ik ben eigenlijk benieuwd of ik deze dag nog kan onthouden!

Een belangrijke dag voor onze geliefde echtgenote's en/of vrieninnen.
De directeur komt met een roos bij zijn secretaresse, een beschonken man komt met een fles goede wijn bij zijn vrouw om er een toost op te nemen, een baas komt met een groot-verpakking schuursponsjes bij zijn vrouwelijke employe, om haar te vertellen dat ze daarmee het komende jaar nog beter de boel kan reinigen!

Natuurlijk is die vrouwendag leuk voor de vrouw, maar eigenlijk moet het iedere dag vrouwendag zijn.
Ook ik maak mij weleens schuldig aan het feit dat ik mijn vrouw niet altijd waardeer zoals ik haar zou moeten waarderen, maar doen we dit niet allemaal welleens?

Mijn vrouw vind het leuk als ik af en toe een attentie meeneem, maar zit er niet op te wachten dat ik dit speciaal op 8 maart doe.

Een tijdje terug sprak ik een kennis, (helaas was dit een Rus!) die mij vertelde hoe deze dag in zijn omgeving afspeelde.

Hij ging met vrienden op donderdag naar de kroeg, (op vrijdag was het vrouwendag) en liet zich helemaal vollopen met vodka.
Die nacht, (rond een uur of drie) waggelde hij naar huis, en deed nog even de supermarkt aan om een bosje bloemen te kopen.
Thuis gekomen, maakte hij zijn vrouw wakker, en schonk haar de bloemen als cadeau voor vrouwendag.
De volgende twee dagen heeft hij zijn roes uitgeslapen, terwijl zijn vrouw voor de kinderen zorgde, en het huishouden deed!

Vind u het erg als ik dit jaar de nationale vrouwendag maar overslaat?

Pakka.