Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zondag, maart 26, 2006

COSMOPOLITAN !


Tijdens het zoeken naar nieuws uit Moskou, kwam ik op onverklaarbare wijze op de site van 'Cosmopolitan' terecht.
Dit deed een glimlach verschijnen, want het herrinnerde mij aan het feit dat ik eens geinterviewd ben door de Russische editie. (Ja daar ben ik best wel trots op!)

Eigenlijk komt dit door een vriendin van ons.
Zij is journaliste bij dit blad, en was destijds bezig met een reeks artikelen over buitenlandse mannen en hun interesse in de vrouw, of zoiets!
De vragen zou ik niet zo meer voor de geest kunnen halen, en ik zou het nummer weer voor de dag moeten halen om te herrinneren wat er over geschreven is. (uiteraard hebben we dit nummer nog, en het is nog net niet ingelijst!)
Ik had destijds een aantal kennisen van mij gevraagd of ook zij zin hadden om deel te nemen aan dit interview, en deze hebben dit dan ook gedaan.

Ik zal eens kijken of die vriendin kan uitzoeken of het interview nog online te verkrijgen is, en anders zal ik het artikel scannen en vertalen.

Wel een leuk hebbe-dingetje!

Pakka.