Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zondag, maart 19, 2006

BLOF IN RUSLAND !


Dat nu uitgerekend mijn favoriete Nederlandstalige band, mijn favoriete land moet uitkiezen voor opnamens voor hun nieuwste projekt, zal waarschijnlijk geen toeval zijn.
November van het vorig jaar was st. Petersburg dan eindelijk aan de beurt als afsluitende stad voor hun ongekende projekt.
Het verslag op hun site is heel leuk en realistisch geworden, en je proeft de sfeer van de band in het verhaal dat ze doen.

Al vanaf dag een, ben ik een grote fan van de jongens, en zal dat waarschijnlijk tot op het laatst blijven, hoewel ik van één projekt niet zo gecharmeerd ben, maar je kunt ook niet altijd gelukkig zijn in het leven.
In 2001 kwam het verschrikkelijke bericht dat de drummer Chris bij een ongeval om het leven was gekomen, en eigenlijk is toen de band met Blof nog groter geworden.
Ik denk dat veel Blof-fans diezelfde gevoelens hebben gehad.

Het projekt 'Umoja' is een uniek gebeuren in de Nederlandse pop-geschiedenis geworden, met veel mooie songs, en weer waanzinnig goede teksten.
Als je wilt lezen wat ze allemaal hebben meegemaakt in hun wereld-toernee, moet je even hier klikken, voor de Russische lezers van deze blog is de engelsche tekst te verkrijgen door op 'Eng' rechtsbovenin te klikken.

Het nummer dat is opgenomen in st. Petersburg, heet 'Donker hart', en is werkelijk schitterend geworden.

Dank jullie wel BLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pakka.