Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

donderdag, maart 09, 2006

VERKIEZINGEN !


Zo, eindelijk is de schijnvertoning van Den Haag weer voorbij.
'Den Haag'?, zult u vragen, ja Den Haag, want in eerste instantie dacht ik dat ik een jaar had geslapen, tenslotte zijn de landelijke verkiezingen volgend jaar.
De gemeenteraadsverkiezingen leken ondergeschikt aan het landelijke belang, en ik vermoed dat dit de kop heeft gekost voor de lokale partijen.
Mijn cluppie heeft gelukkig flink gewonnen, hoewel ik niet gelukkig ben met het feit dat ook zij voor de strategie van voorgenoemde heeft gekozen.
Het doet onze plaatselijke lijsttrekker tekort.
Maar goed, dit alles is nu dus achter de rug, en voor onze partij is het tenslotte beter uitgevallen dan voor de regeringscoalitie.
Waarom hou ik mij nu ineens bezig met politiek zult u zich afvragen, wel om twee redenen.
Ten eerste wil ik mijn geluk over de winst van mijn partij met u delen, en ten tweede omdat ik door Natasha getipt werd om een site eens goed te bekijken.
Ik ben blij dat zij mij hierop heeft gewezen, want het gemelde is werkelijk hilarisch.
Als u geinteresseerd bent in Jan-Peter-Harry-Potter-Balkenende, moet u eens op deze site kijken.Mocht u geinteresseerd zijn in Vladimir Poetin, kijk dan eens op deze site.
Ik hoop dat u net zo zult genieten als ik.


Pakka.