Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

maandag, maart 06, 2006

WINTER IN HOLLAND !


Beter laat dan nooit, zeggen we meestal op bepaalde situaties, maar vandaag mompelde ik het eigenlijk andersom, beter nooit dan laat!

De winter is in Nederland al een paar dagen echt losgebarsten, maar tot nu toe kwam ik er redelijk goed vanaf.
Helaas was het vandaag dus ook mijn deel dat mij toekwam, want het was werkelijk zwaar weer.
Stukken weg, waar ik normaal een minuut of drie over doe, nam nu ongeveer drie kwartier in beslag.

Op zo'n dag merk je dus dat Nederland niet is berekend op winters weer, want op het hoogtepunt van de dag, (of zou je misschien moeten spreken van dieptepunt)?, kwam het in ons kleine landje tot ongeveer 663 km. file, (drie maal zoveel als op een normale maandag), wat neerkomt op een vierde plaats aller tijden.

Hopend dat deze situatie heel snel weer voorbijgaat, en dat we weer richting voorjaar kunnen gaan kijken.

Pakka.