Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

vrijdag, mei 05, 2006

NIEUWSBERICHTEN !

Even dacht ik dat ik vandaag teveel gedronken had, of dat ik dementerend was!
Zoals zovaak op een dag dat er weinig nieuws te vinden is in de reguliere kranten, surfde ik even naar 'Google-nieuws'.
En wat vind ik als derde bericht?
Ga het zelf maar even ondervinden, dan krijg je dit als resultaat!
Nu vraag ik je, een nieuws-zoek-machine die een bericht van een jaar geleden plaatst, en dan nog durf te melden dat het bericht twaalf uur geleden is afgegeven! (tenminste, dat was de laatste berichtgeving, want ook de tijd wordt steeds aangpast)
Ik heb de site in kwestie bekeken, en het hele bericht is op de actuele site niet te vinden, alleen op 'Google-nieuws', leuk toch!
Natuurlijk zal er wel een foutje in het systeem geslopen zijn, maar ik vond het wel opmerkelijk!
Dus in de finale van de UEFA-CUP krijgen we volgens 'Google' een wedstrijd met CSKA Moskou in de finale.
Gelukkig niet zeg!!!!!!!!!!!!!!!!

Pakka. helmos@freemail.nl