Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

donderdag, augustus 10, 2006

BOEKEN !


Zoals ik reeds voor onze vakantie had gemeld, lees ik nogal wat boeken tijdens mijn verblijf in Moskou.
Dit jaar hebben weer een stuk of acht boeken de revue gepasseerd, en misschien is het wel een leuk idee om deze boeken nader toe te lichten.
Allereerst het boek van vriend Coen van Zwol.
Ik was uiteraard op de hoogte van zijn schrijvers capaciteit, en was dan ook niet echt verrast van de aandacht welke hij weet te trekken op de lezer.
Het verhaal is een aaneensluiting van onbenulligheden van Artsen zonder Grenzen en die van de Nederlandse regering.
In het land van het harde leven blijkt dat je niet zomaar even cowboytje kan spelen, en daarom heeft Arjan dus ook bijna twee jaar vast gezeten.
Fouten, intriges, dreigementen, en misverstanden, komen aan bod in dit werkelijk schitterende boek over de ontvoering van de destijds geworden BN-er.
Prima werk Coen!
Ik heb een video gevonden over deze zaak, en deze kunt u hier bekijken.
Hij is afkomstig van Netwerk, en is – helaas – uit de tijd dat Arjan ongeveer acht maanden gevangen zat.

Bestellen : Gijzelaar van de Kaukasus.
ISBN 90 446 0503 8

Pakka helmos@freemail.nl