Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

donderdag, maart 30, 2006

TSJERNOBYL !


Deze week kreeg ik door een klant een gedenkpenning in mijn handen gedrukt, en deze penning maakte mij direkt nieuwschierig.
Ik wist gelijk dat het iets speciaals moest zijn, en ben dus aan het onderzoeken geslagen.

Tot dusverre is duidelijk geworden dat het waarschijnlijk om een penning moet gaan die de personen hebben ontvangen na het inkapselen van de kerncentrale van Tsjernobyl.
Ook is hij mogelijk overhandigd aan personen die bij de hulpverlening waren betrokken.

Mijn belangstelling is nu werkelijk aangewakkerd, en ga proberen te achterhalen hoe dat ding nu eigenlijk in Nederland terecht gekomen is.

Christine, je hebt me een aardig onderzoek bezorgt, hierbij mijn dank.

Later meer!

Pakka. helmos@freemail.nl