Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

dinsdag, augustus 15, 2006

HELMOND !


Van onze correspondent in Helmond.

Huh?, correspondent?
Ja, ja, mensen, ik wordt er steeds maar weer mee geconfronteerd de laatste tijd.
Mijn blog vriendjes even lekker naar Abchasië (hier en hier) voor een verkapt vakantiereisje, daarna de één –journalistiek verantwoord noemt hij het maar!- lekker op bezoek rond de poolcirkel, en de ander een terrasje pikken met Guus Hiddink.
Allemaal onder het motto, we zijn correspondenten, dus het is allemaal toegestaan.
Dus beste lezers!
Ik heb mij zojuist gebombardeerd tot de eerste correspondent in Helmond.
Als eerste wapenfeit ga ik –met fototoestel bewapend- mij begeven in het gevaarlijke en onherbergzame centrum van ons stadke.
Dit gaat gebeuren tijdens ons jaarlijkse ‘CatsTown’.
Dit Jazz evenement gaat vrijdag 18 augustus weer van start, en daar ik verwacht dat er ook dit jaar weer de vonken vanaf zullen spatten, zal deze nieuwe correspondent zeker van de partij zijn.

Pakka (of moet ik nu zeggen Houdoe) helmos@freemail.nl