Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

woensdag, februari 15, 2006

RUSSEN ZIJN GEK !


Ja dat wil ik beweren!

Zodra een Rus in die blikken-doos stapt, en een stuur door zijn handen voelt glijden, draaien ze door.
Niet allemaal uiteraard, want er zijn ook goede (nooit goeie zeggen tegen een Rus!) chauffeurs onder de Russen, alleen ben ik ze in moskou nog niet vaak tegen gekomen.

Waarom schrijf ik dit nu eigenlijk?, tenslotte ben ik vaak geneigd, de Russen te verafgoden om hun mentaliteit!
Wel heel eenvoudig eigenlijk.
Ik maak ongeveer 45.000 zakelijke kilometers per jaar, en weet ongeveer wel hoe je een auto moet besturen.
Wel, al maken de meeste Russen 450.000 kilometers per jaar, ze zullen zich nooit weten te beheersen.
De Rus is een fantastisch mens, maar auto-rijden leren ze nooit.

In Moskou weiger ik achter het stuur te kruipen, en laat ik mij, meestal met de ogen dicht op hachelijke situaties, dan maar rijden.
Bij mijn schoonzus zit ik meestal wel relaxed, en dit komt dan ook omdat zij wat beheerster rijdt dan de gemiddelde Rus.
Bij mijn beste vriend zit ik relaxed, maar dat komt omdat het geen Rus is!

Het resultaat van deze conclusie, zal ik uw laten zien.
Via de web-log van onze ster-reporter Remco, kwam ik aan een filmpje welke hij geplaatst had, en ik link uw daarom ook door naar zijn web-log.

In de buurt waar hij woont, is nog niet zolang geleden een tunnel geopend, en in het filmpje is te zien, hoe de Rus het presteerd om de tunnel als een dode-tunnel te laten worden.
Let op, want er zitten best wel schokkende beelden in, en ik betwijfel of ze het er allemaal levend vanaf hebben gebracht.

Ga op de log naar woensdag 15 februarie 2006, en scroll naar 'filmpje'.
Ik had het ook direkt door kunnen linken, maar wil u graag kennis laten maken met zijn kei-van-een-log.
Klik maarrrrrrrrrrr!!!!!!! 'FILMPJE'
Veel kijk-plezier.

Pakka.

1 Comments:

  • At 4:03 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Gemiddelde Rus is een beter chauffeur dan een Europeaan of Amerikaan. Maar accidenten komen meestal door onverantwoordelijkheid dus niet aan regels houden.

     

Een reactie posten

<< Home