Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

zondag, mei 14, 2006

ORANJESELECTIE BEKEND !

Klaas Jan Huntelaar gaat dus definitief niet mee naar Duitsland.
Eigenlijk kan ik het wel begrijpen, hoewel ik mij afvraag of je die jongen niet al in het diepe zou moeten gooien!
Kijk naar Arjen Robben twee jaar geleden, deed hij het niet schitterend op zo’n jonge leeftijd?
Maar goed, Marco zal waarschijnlijk in zijn achterhoofd, het EK in Portugal hebben gehad, en in overleg met Foppe gekozen hebben een sterker jong Oranje naar het zuiden af te laten reizen.
Daarom zeg ik ook dat ik het wel kan begrijpen.
Maar een Vennegoor meenemen naar Duitsland?
Nee, daar zet ik werkelijk mijn vraagtekens bij.
Goed het zij zo, met deze spelers zullen we het moeten doen, en mocht Vennegoor invallen, en de beslissende goal tegen Argentinië maken, praat niemand meer over de keuze van onze bondscoach!
Ik in ieder geval kan leven met de selectie die Don Marco heeft opgenoemd, en ik hoop dat het een leuk en warm WK gaat worden.

Selectie WK 2006:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Doel: Edwin van der Sar, Henk Timmer, Maarten Stekelenburg

Verdediging: André Ooijer, John Heitinga, Kew Jaliens, Khalid Boulahrouz, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Jan Kromkamp

Middenveld: Mark van Bommel, Denny Landzaat, Phillip Cocu, Hedwiges Maduro, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder.

Aanval: Dirk Kuyt, Robin van Persie, Ruud van Nistelrooy, Jan Vennegoor of Hesselink, Arjen Robben, Ryan Babel.
----------------------------------------------------------------------------------------------

Bron: VI

Pakka. helmos@freemail.nl