Helmond - Moskou

Onze kans om eindelijk eens af te rekenen met alle vooroordelen over Rusland!

vrijdag, mei 19, 2006

DE GROTE BOZE WOLF !

Voorlopig mag ik mij niet meer bezig houden met de politiek die een meneer uit een land aan de andere kant van de grote plas voert!
Mijn vrouw heeft mij onder curatele geplaatst.
Ze heeft gelijk, want de meeste discussies eindigen vaak in een, voor buitenstaanders, onbegrijpelijke woordenwisseling!
Ik weet het, ben veel te fanatiek voor een weblog, maar vind het waanzinnig leuk om mijn mening te kunnen uiten.
Coen bracht mij op een waanzinnig idee om toch deel te kunnen nemen aan diverse discussies. (Vriend, vreselijk bedankt!)
Als ik het over die betreffende meneer, die leider is in het land aan de andere kant van die grote plas, hebt, spreek ik over de grote boze wolf!
Hier miszeg ik niets mee, en kan toch lekker mijn ei kwijt!
Poetin heeft mijn voorbeeld al gevolgd, want ook hij repte in zijn laatste toespraak over ‘DE BOZE WOLF’. (refererend aan die meneer, die leider is van het land aan de andere kant van die grote plas!)
Waarschijnlijk heeft ook hij een vrouw thuis die het zat is om teveel discussies aan te moeten horen!
Ik ga genieten de komende tijd, want ik kan mijn mening weer kwijt!
Ja mannen, Russische vrouwen zijn mooi, maar niet altijd wat je er van verwacht!

Pakka. helmos@freemail.nl